BN’ers in vorm voor Loden Leeuw

Ik schrijf er vaker over. Slechte en irritante commercials. Zelfs een rubriek aan gewijd met daarin de toekomstige Loden Leeuw winnaars. Sommige bedrijven lijken er wel een patent op te hebben.

Zo staan onder meer de bedrijven Zalando en de Nederlandse Energie Maatschappij altijd hoog in mijn lijstje. Zalando heeft zelfs vorig jaar deze leeuw gewonnen. En gewoon geaccepteerd, daarvoor wel respect.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nSrbvJqD87s[/youtube]

Irritant van Nederlandse Energie Maatschappij
De NLE heeft in de aanloop naar de EK een hele serie gemaakt. Thema “Hou ‘m thuis” met allemaal bekende BN’ers. Slechts kijkend naar oosteuropese vrouwen. En dat wil je natuurlijk niet. Oplossing: geef ze een thuistap.

De gedachte is al belachelijk en de afsluiter is gewoon goedkoop inspelen op het toernooi. Opmerkelijk dat de BN’ers zich hiervoor willen lenen, maar waarschijnlijk “money talks”. Voor het kado zullen waarschijnlijk veel mensen de stap willen maken. Had de rest eromheen dan gewoon weggelaten. Voor NLE betekent het dan wel nieuwe klanten die vastzitten aan een contract van 3 tot 5 jaar.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YxUUSkErGIo[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JpNhOfOwQIE[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n0ub8tscf3o[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LyC8mrsT1A0[/youtube]

Wordt Vodafone een nieuwe ster bij Loden Leeuw?
Vodafone maakt soms rare commercials, die ik niet begrijp. Dit jaar overtreffen ze dit door een reclame te maken die direct in de categorie irritant beland. En weer met een BN’er die de show steelt. Of niet, natuurlijk.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2oX2tm_JGIE[/youtube]

Of vergis ik me? Is het niet het merk dat irritante commercials maakt, maar zijn het juist de BN’ers die er een potje van maken, waardoor mijn irritatiegrens wordt bereikt? Wat vinden jullie?

,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.