Het laatste stukje reep is het lekkerst

Als je chocola eet, dan is het laatste stukje altijd het lekkerst. Daar geniet je het meeste van omdat het verlangen naar een nieuwe dan opkomt. Milka weet dat ook en heeft een attentievolle actie opgetuigd om juist dit laatste stukje te delen met vrienden, vriendinnen of andere dierbaren.

Samen met het creatieve bureau Buzzman Parijs stellen ze de vrijgevigheid van Europa op de proef.  Bij meer dan 13 miljoen Milka chocoladerepen hebben ze het laatste stukje weggehaald. De kopers krijgen de kans om dit laatste stukje op te vragen of weg te geven aan iemand anders.

De kopers vinden een code in de verpakking die ze kunnen inwisselen via de internetsite www.LeDernierCarre.fr. Daar kunnen ze kiezen wat ze willen doen met dit stukje chocolade. Als ze besluiten het te sturen naar iemand anders, dan kunnen ze dit voorzien van een tedere persoonlijke boodschap.

De campagne kostte een jaar voorbereiding, waarbij Buzzman en Milka deze tijd nodig hadden om het productieproces te veranderen. Ze creëerden een unieke mal die de productie van een chocoladereep met een missend stukje mogelijk maakte.

De campagne draait gedurende september 2013 bij alle deelnemende winkels in Duitsland en Frankrijk. Kom je dus deze maand in deze landen, dan kun je nog snel zo’n speciale reep kopen.