Futbol, geen Football De officiële sponsors van het WK in Brazilie mengen zich ook in de strijd om de gunst van de...
The Last Game Tegenwoordig moet je als merk verder gaan in je communicatie dan voorheen het geval was. Je publiek wil “engaged” worden,...
Infographic: Cijfers van Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ en YouTube Een mooie infographic ontwikkeld door Kittyhawk. Hierin opgenomen de cijfers van Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ en YouTube. De meeste...
Presentatie: How to kill creativity in your company Soms kom je van die presentaties tegen die je aandacht vragen. De titel inspireert, de eerste slide spreekt boekdelen....
Pepsi voetbal frisautomaat Frisautomaten lijken het recept voor viraal succes te hebben. Iedere campagne met zo’n machine gaat los op de sociale...
Durex Touch In Maleisie lanceerde Durex ‘s werelds eerste ervaringsgerichte slimme film. En dan aangedreven door je aanraking. Deze Durex Touch...
Return of love In 2009 werd Coca Cola Light van de markt gehaald in Brazilie. Veel fans betreurden dit en konden hun geliefde merk...
Scheer je vrij Tegenwoordig zie ik steeds meer mannen met baarden. Vooral jonge kerels meten zich een baard aan, sommige een stoppelbaard,...
Je huis rookt ook mee Ik heb al vaker geblogd over campagnes over roken. Iedereen kent de gevaren. Velen staan er nog te weinig...
Infographic: Inzetten van Social Content voor Sales Contenmarketing, storytelling. De hype begrippen van 2013, die nu meer vaste grond krijgen in zakenleven. De centrale vraag blijft...