Ford heeft al eerder advertenties gemaakt om op de gevaren van mobiel gebruik te wijzen. Niet zozeer het handsfree bellen, maar meer het twitteren, facebooken en natuurlijk sms’en.
In combinatie met autorijden leidt het toch teveel af van de activiteiten die op de weg (kunnen) gebeuren. Het gaat nog steeds niet samen….
