Vodafone’s nieuwe campagne:
Top of Flop?

Recentelijk heeft Vodafone voor een nieuw bureau gekozen. De eerste campagne met de nieuwe pay-off  “Power to you” is gelanceerd. De TV-commercial wordt veelvuldig vertoond. Maar eerlijk gezegd kan ik het allemaal nog niet geheel plaatsen.

De producten van Vodafone zijn duidelijk en ook wat je ermee kunt doen. Maar wat beogen ze nu met deze nieuwe insteek? Welke merkbeleving willen ze overbrengen? Moet ik het alleen maar als “grappig” ervaren? Wordt ik gestimuleerd om juist naar Vodafone te switchen?

Uit betrouwbare bron werd mij verteld dat “ik waarschijnlijk te dom ben om dit te begrijpen”. Goed, ik geef toe dat het doel mij ontgaat. Dat ze mobiel internet willen slijten, OK, maar als klant krijg ik toch het gevoel niet serieus genomen te worden. Moet ik me dan spiegelen aan een man met poppenhoofd?

Kan iemand dan misschien wel de “deeper meaning” achter deze campagne uitleggen?

Ik begrijp het dus niet, maar wat vinden jullie nu eigenlijk? Geef je stem in de enquete “Top of Flop”.

Om een goed beeld te vormen, staat hieronder de commercial:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ATe4Qwd7d-c[/youtube]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.