Zou jij op de knop drukken?

Wat zou je denken bij het ontvangen van een zwarte kubus. Wel voorzien van een Audi logo. En wat als er bovenop nog een grote startknop staat. Zou jij op de knop drukken?

Ik zou op die knop drukken. Echt wel. En jullie ook. Ben ik  van overtuigd, want ieder mens is van nature nieuwsgierig. De een wat meer, de ander wat minder, maar uiteindelijk geldt deze nieuwsgierigheid als drijfveer voor deze hele speciale Direct Mail campagne.

Als je dan, net als ik, erop gedrukt hebt, dan gaat er een teller lopen. Startend bij 90 en aftellend. Het indrukken activeert een GPS signaal die de campagne de next level in trekt. Een gloednieuwe Audi A8 wordt op pad gestuurd om binnen de 90 minuten op het adres van de ontvanger te verschijnen.

Na 90 minuten komt er “A8” op het display te staan. Op dat moment staat de auto voor de deur en krijgt de klant een 24-uur durende proefrit in dit gloednieuwe model. Een heel bijzondere actie en zeker tot de verbeelding van de doelgroep sprekend. Service tot aan de deur.

,